• Megdöbbentő? Nem is annyira…

    Megdöbbentő? Nem is annyira…

    „Megdöbbentő!”, „Brutális!”, „Durva!” – ilyen és ehhez hasonló címekkel nap mint nap találkozhat minden internetező a portálokat, de különösen az ún. híraggregátor oldalakat (Hírkereső, Hírstart, hogy csak a legnagyobbakat említsük) böngészve. Biztos, hogy csak ez a címadás működik? A jelenség mögött nyilvánvalóan – ma már a látogatók többsége számára is ismert okból – az áll,…

  • Kampányhatékonyság: milyen mutatókat figyeljen?

    Kampányhatékonyság: milyen mutatókat figyeljen?

    AV, UV, CT, CTR, CPM. Az online marketingesek gyakran dobálóznak a megrendelők által kevésbé ismert szakszavakkal, hogy ezzel is érzékeltessék tudásukat, szakértelmüket és megvédjenek olyan kampánymegoldásokat, amelyek esetleg nem hozták a várt eredményeket. A különféle marketinges bűvszavak közül az ügynökségek és a média gyakran olyan mutatószámokat mond, amelyek bár statisztikailag jól mutatnak egy kampányértékelésben, azonban…

  • 10 tipp, hogy elkerüld a Google-büntetést

    10 tipp, hogy elkerüld a Google-büntetést

    Hazai keresőoptimalizálással foglalkozó fórumokon is egyre gyakrabban merül fel a kérdés: a Google megbüntette az oldalam? Sajnos a kereső nagy testvér nem értesíti a weboldal tulajdonosát a szankcióról. Ráadásul teljesen hátra sorolhatják oldalunkat, amit hosszú idő alatt hozhatunk újra előkelő pozícióba. A büntetés részeként a Google, mint egy poroszi oktatást favorizáló tanárbácsi, nem közli velünk…

  • Nem mind arany, ami fénylik…

    Nem mind arany, ami fénylik…

    Adott egy megújított statikus tartalmakkal teli weboldal, ami már programozáskor SEO-barátra lett kialakítva. Minden oldalnak a tartalomhoz igazított title-ja, kulcsszavai és leírása, relevanciája megfelelő. Az oldal élesítésre került. Néhány hét elteltével a Google keresőjében próbáltam az ominózus oldalt megtalálni. És ekkor jött a feketeleves: az oldal domain nevében szereplő kulcsszón kívül a többi kulcsszóra az…