Október 1-én, a Gyógyszerkommunikációs Konferencián adták át az idén első ízben megrendezett BetegEdukációs Projektek (BEP) versenyének díjait, melyen cégcsoportunk 2 díjjal lett gazdagabb!<>
A versenyre az előzetes várakozásokat is felülmúlva összesen 33 nevezés érkezett, melyek mindegyike az edukációs célokon túl, társadalmi szempontból is jelentős ügyekhez kapcsolódott.
Cégcsoportunk laikus kommunikációra szakosodott digitális ügynöksége, a H2Online Kft., a mobilalkalmazás kategóriában „Kismamák figyelem! – segítség a zsebben” alkalmazásával megnyerte a kategóriát.
A szakmai kommunikációra specializálódott Pearl Hungary „Kullancsveszély” projektje pedig az integrált kampányok között, az előkelő harmadik helyet szerezte meg.
Anya leszek! mobilalkalmazás esettanulmány letölthető itt.
Kullancsveszély! integrált kampány esettanulmány letölthető itt.


