Digitális kommunikációs workshopot tartottunk

Digitális kommunikációs workshopot tartottunk

A CEMP Sales House és a H2Online ingyenes workshopot tartott május 23-án a gyógyszeriparban dolgozó termékmenedzserek részére, ahol a digitális kampányok tervezéséhez szükséges információk hangzottak el.

Mindenképpen a téma iránti érdeklődés jele volt, hogy a rendezvényen közel 70 gyógyszeripari döntéshozó, menedzser képviseltette magát. A mintegy 4 órás workshop célja a digitális egészségügyi kommunikációval kapcsolatos alapvető információk, trendek és tapasztalatok bemutatása volt.

iiIhász Ingrid, a CEMP Sales House elemzési és tréning vezetője a workshop nyitó előadásaként alapvető tudnivalókat tekintett át az online kampányok tervezéséhez. Előadásában részletesen ismertette a digitális csatornákon elérhető célcsoportokat, valamint a digitális reklámpiac méretét, az elérhető hirdetési eszközöket, médiafelületeket. Praktikus tanácsokkal szolgált arra vonatkozóan, mire érdemes (javasolt) figyelni az online kampányok tervezés során, valamint hogyan értelmezzük ezek eredményeit, különböző mutatóit.

kk

Kiss Katalin a Szinapszis Kft. vezető kutatója az egészségügyi információszerzés aktuális trendjeit ismertette. Az előadó részben piackutatási adatok, részben szakmai tapasztaltok alapján tekintette át, milyen változások figyelhetők meg az egészségügyi információszerzésben, hogyan változott a hazai egészségportál piac. Külön kitért arra is, ezek a folyamatok miként alakítják a fogyasztói szokásokat, valamint az orvos-beteg kapcsolatot.

szpSztankó Péter, a Webbeteg.hu egészségportál főszerkesztője gyakorlati példákon keresztül vizsgálta illetve illusztrálta, hogy az egészségügyi, gyógyszeripari tartalom, valamint a tartalmi környezet milyen hatással van a kommunikáció hatékonyságára. A szakember bebizonyította: tematikus célzással érhető el a legmagasabb hatékonyság valamint a releváns tartalmi környezetben hatékonyabb minden kommunikációs kampány.

Balogh Judit, a Pharmapromo Kft. cégvezető a rendezvény zárásaként mintegy jövőbe tekintve a mobilapplikációk gyógyszeripari marketing-lehetőségeit elemezte. Előadásában részletesen ismertette az okoseszközök elterjedtségét a világban és itthon, külön foglalkozott az egészségügyi-orvosi alkalmazások lehetőségeivel. A gyakorlati tapasztalatokkal is rendelkező előadó hasznos tanácsokkal szolgált arra vonatkozóan, mire érdemes figyelni egy applikáció tervezése során, végül néhány gondolat erejéig egy már meglévő fejlesztés működését, mérhető hasznosságát ismertette.

Megosztás

Hozzászólás írása

You must be logged in to post a comment.