H2Online a 10. hivatalos gyógyszeripari marketing konferencián

H2Online a 10. hivatalos gyógyszeripari marketing konferencián

Ez év októberében tartották meg Európa legjelentősebb gyógyszermarketing konferenciáját Zürichben.  Az immár tízedik alkalommal megrendezett eseményen a gyógyszeripar legbefolyásosabb marketing szakérői vettek részt. 2010-et a szervezők az eddigi legnagyobb konferenciának szánták vitaindító előadásokkal és kiscsoportos, interaktív foglalkozásokkal.

A gyógyszeripar folyamatos változása miatt fontos, hogy a szakértők rendelkezzenek mindazokkal az eszközökkel, amelyek segíthetnek hatásos marketing stratégiák kialakításában. Ehhez elengedhetetlen a nyitott szemléletmód, és persze a releváns tudásanyag elsajátítása is. A gyógyszeripari marketing képviselői mindezt megtalálhatták a 10. Hivatalos Gyógyszeripari Marketing Konferencián. A mindennapokból vett példák, illetve az ötletgazdag előadások segítségével a résztvevők megvitathatták általános céljaikat és a munkájuk során felmerülő problémákat. Ezután pedig választhattak a sokszínű, a gyógyszeripar kisebb területeit átfogó foglalkozások közül. Az interaktív kerekasztal beszélgetések és közös projektek segítettek a leghatásosabb eljárások megismerésében.

A konferencia hat tematikus részből állt, hogy minden résztvevő megtalálhassa a számára legérdekesebb területet. Egyes foglalkozások arra összpontosítottak, hogyan lehet a gyógyszeripar minden résztvevőjével sikeresen együtt dolgozni. Mások a betegközpontú marketing eljárásokat vitatták meg. Az egyik legnépszerűbb terület az e-marketing volt, ahol arról beszélgethettek a részvevők, hogy hol a leghatásosabb ez a marketingforma. A konferencia résztvevői ezen kívül esettanulmányok segítségével vizsgálhatták meg, mennyire fontos az ár megfelelő kialakítása a piacon. Végül a csoportos beszélgetéseken arról is szó esett, hogyan érdemes egy gyógyszeripari márka felépítésébe belefogni, illetve hogy ezen iparterület változásai mit követelnek meg a marketinges szakemberektől.

Azon kívül, hogy a résztvevők a gyógyszeripari marketing legnagyobb előadóit hallgathatták, a konferencia remek lehetőséget adott a tapasztalatok, és vélemények megvitatására, illetve a 3 kontinensről és 20 különböző országból érkező kollégák megismerésére. A H2Online Kft. képviseletében Lukács Katalin, a cég ügyvezetője vett részt a konferencián. A vele készült interjút később olvashatja weboldalunkon.

Megosztás

Hozzászólás írása

You must be logged in to post a comment.